facebook

Det är många som tycker att jag ska skaffa en facebook... nää... vad heter det?
En facebookanvändare?
....
Jaja, iallfall börja facebooka mej, men jag vet inte... Jag har varit totalmotståndare under lång tid, men nu har tillcohmed min kompis Linda hakat på facebookandet - och hon är ingen flitig datahacker- så då känns det nästan som att jag kanske inte ska vara en sån suris och bara säga nej.

Ge mig någon bra anledning till att börja - eller nån bra anledning till att låta bli!


Nu har iallafall Noomi somnat in för natten (hoppas jag) för hon har stökat på sedan fem i eftermiddag och nu är klockan två så enligt alla bäbisregler borde hon vara trött nu och om jag är det minsta lilla smart så borde jag också sova - natten till ära i SÄNGEN den här gången. Det ska bli ungefär hur skönt som helst!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Självklart ska oxå du ha en FB-anv. Till å me jag har ju en!!! Bra att snabbt uppdatera sig på folk om man har lite möjlighet att sitta i telefon i 28 timmar.

kram!

2009-12-07 @ 20:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback