Hänt och tänkt

Viktoria har förlovat sig.
Grattis!
Det är roligt när folk tycker om varandra och det 'r JÄTTEROLIGT att titta på alla fina klänningar som kommer att visas upp vid hennes och Daniels bröllop!

Jag blev godkänd i mina kurser vid LTU och ska nu söka examensbevis - ÄNTLIGEN!

Jag, Neela och Linda har gått en vända på stan och resultatet blev:
Småsockar, strumpbyxor, BU och BÄ blir blöta, samt rosa Fleecebyxor till Neelan samt ett gäng hårsnoddar till mej själv.

Jag och Mårran blev bjudna på fest, och jag blev så glad så jag fixade barnvakt innan jag ens frågade mårten om han ville med. Hihi... Nu får han så lov fatt följa ör lillan får vara i fällfors!

Jag har ätit ett buremål och det var knappt gott. Det kan ha att göra med att Neelis räcerbajsade både före och efter maten...

jag har en mycket envis halbränna som inte vil ge upp. Har haft den i drygt en vecka. Jag tror att den försöker säga att det är nu det är dags att gå ner i vikt... Hojja så besvärligt! jag har inte tid!

Jag är så sjukt trött så jag bara vill sova i ett år. och det tänker jag inte göra, men jag tänker sova till 6 i morgonbitti. Ostört helst, men sånt kan man ju liksom inte bestämma...

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis!!! Nu är du officiellt färdig med din utbildning, FÄRDIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback