lite att göra mitt i natten...

Vad heter du - Sandra Carolina Valeska (Katiuska)
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja - Som ovan
Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig - Fredrik - förutsatt att jag inte var en flicka...
Smeknamn - Sandran... fast det är bara Micke som säger det... och Jocke ibland.
Vilket stjärntecken är du - Vädur
Vilken årgång är du - 79
Vart bor du - Kåge
Hur lång är du - enåfemtinieåenhalv
Hur mycket väger du - Drygt 30 kilo mer än önskvärt...
Bott utomlands - Nä. Tack gode gud! Eller förresten det har jag ju!! I över ett år.... Tur att jag har så bra minne ;)
Flyttat antal gånger - 17 tror jag.. eller 19... Jag är inte så bra på att räkna...
Vart skulle du vilja bo - Här. I mitt hus.
Har du utländska föräldrar - Mjaa.. Min chilemamma kan man förmoda var cilensk. Min Chilepappa gissar jag hej vilt att han var ryss, Min sverigemamma är toksvensk och min sverigepappa är typ etiopier...så... JA det kan man nog säga.
Vad vill du bli när du blir äldre - Sjukt nöjd med mitt liv och allt vad jag åstakommit
Syskon - En Samuel.
Är du Internetberoende - Vissa dagar
Tycker inte om - Spindlar - inte en endaste liten en
Tre saker jag vill ha varje dag - Ett leende från Neela, en kopp the och en känsla av välbefinnande
Önskar jag var bättre på - Att spela gitarr och att göra tråkiga saker (plocka ur diskamaskinen, skura golv, plocka ihop leksaker...)
Har du slagit ner någon - Nej, men jag har försökt, flera gånger!
Har du pussat någon av samma kön - Jepp
Har du varit på strippklubb - Inte vad jag kna minnas....
Vad pluggar/jobbar du med - jag är heltidsmamma och heltidsförskollärare och heltidssambo och heltidsmatte åt mina kissemissar...
När grät du senast - När jag var så sur på Mårten så jag ville att han skulle flytta till månen - minst!
Vad har du på dig en ledig dag hemma - Tshirt och tights
Snusar du - Absolut aldrig och intet!!
Dricker du - Sällan och måttligt. Så sällan att det nästan är aldrig 
Skolkar du - när jag gick i skola - Jajjemen, men bara en gång i högstadiet - och då fick jag kvarsittning :(
Vad gör dig glad - Neela, Ost, Snö, Sex och Cheddarpopcorn
Vad längtar du till - Till min förkylning gett upp och flyttat ut från min kropp och mitt hus
Gör du din egen frukost - Ja, inte är det nån annan som gör den inte!
Vad är din högsta önskan just nu - Att jag Neela och Mårten aldrig mer ska vara sjuka (och ingen annan heller förstoss!) Och världsfred och allt gott till alla...
Har du en bärbar dator - Jaaaa och nu funkar den igen!!!
Är du blyg - Det händer
Vad gör du just nu - Avnjuter ensamheten
Gillar du att slåss - Jajjemen!
Svär du för mycket - nej.
Vad tycker du om dina grannar - Dom är förmodligen dom bästa grannar man kan ha. 
Solar du ofta - Nej. då kan man ju bli svettig!
Vad dricker du helst när du är törstig - Vatten
Har du varit deprimerad - Det tror jag inte.

UTSEENDE
Hårfärg och frisyr - svart med inslag av föredetta rött och nån sorts okammad svans...
Ögonfärg - bruna
Mest nöjd med -  Ögonen
Minst nöjd med -  Mina fläskiga armar, och annat som hänger söder om underläppen...
Skostorlek - 35-36
Glasögon - När jag är sjuk. Annars linser
Har du några piercingar/tatueringar - Nej 
Hur ofta tränar du - typ aldrig.
Använder du string - Sällan nuförtiden då min rumpa inte är vad den borde vara och därför inte bör exploateras för någon eller något då jag inte kan garantera för följderna....

FAVORIT
Film - Så som i himelen, och de flesta Beck och Wallanderfilmerna...
Låt - Just nu; fly with me
Årstid - VInter
Mat/dryck - När jag fått vara ifred i köket brukar det kunna bli riktigt gott!
Djur - Katt och Baloo (grannens hund) Åsså hamster förstoss!
Färg - Har ingen just nu.
Parfym - Amoramor
Ämne i skolan - Allt som innebar att skolan skulle ta slut för dagen inom några minuter...
Sysselsättning - förskollärare och sånt
Godis - sodapops tror jag dom heter, men man får ont i tänderna av dom...

ANTIGEN ELLER
Morgon- eller nattmänniska -  Natt
Sparare eller slösare - Slösa - varför spara - om framtiden vet vi inget
Bio eller promenad - nej tack till båda
Ute- eller hemmakväll - hemma


GILLAR DU ATT
Ge kramar - mja, till somliga
Ge massage - nä, det är ju jobbigt!
Gå promenader i regnet - jajjemen - särskilt med Jocke!
Höra fåglarna sjunga - Ja, även inne på icamaxi

VEM..
Pratade du sist med på telefon - Grannen Marie
Gillar du - Min kompis johanna
Vilka vet mest om dig - Ingen aning. Många vet mycket men alla vet inte samma och ingen vet allt
Kan du prata om allt med - Johanna , tror jag...
Vill du spendera resten av ditt liv med - Mårten

ÖVRIGT
Vilken låt lyssnar du på just nu - Mikas kurrlåt. Kurr, guggel kurr glugg glugg...
Vad är bredvid dig just nu - Mika, snorpapper, en fjärrkontroll
Saker på skrivbordet - fler än jag kan räkna
Vad var det sista du åt - fralla med ost och marmelad
Har du en lavalampa - joo, i källaren
Hur är vädret just nu - Extremt snöstormigt
Vad gjorde du igår kväll - hade BLINGOparty här hemma
Vart skulle du vilja åka - Till Island
Hur tidigt stiger du upp - Olika. Om vi får välja själva blir det runt halv tio
Vad ska du göra ikväll - kvällen är slut sen länge, ska snart sova
Var har du ont - i öronen och i näsan och i bihålorna och på alla andra förkylda ställen
Är du bra på att måla - Det skulle jag inte påstå
Vad heter dina husdjur - Mika och Lotus
Har du körkort - ja. Sedan två veckor efter min artonårsdag. *mallar mej*
Har du några homosexuella vänner - Inga kända
Är du kittlig - Nix
Rädd för insekter -Inte är dom så söta...
Anser du att du är stark - fläckvis
Senaste sjukhusvistelse - Barn med Neela för att prata feberkramp
Vad gör du när du är uttråkad - tycker synd om mej själv och ringer en vän
Bästa känslan - nöjd
Värsta känslan - oro
Senaste sak du sa - mm (till Mårten som sa godnatt)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag lånar den här, var ju lite kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback