suck

sitter på jobbet
har rast
är trött
känner mej inte så uppåt
kort om personal i morse. jag kom först på min avdelning och kom kl 7:30
nån borde varit på plats 6:30...
alla barna kom samtidigt.
Nästan alla barn ville gråta
inga barn hade träffat mej på mer än två veckor
nästa personal kom kl 9
då hade jag 10 barn... själv


i tidags skickade vi hem en personal som var sjuk. då va vi två. 
med 11 barn... som var ett och två år!!!
tisdagkväll var en trött kväl
och en "ont i ryggen kväll" 
Tisdagen var också en kvällsträffkväll. 
Neela lessen när jag skulle fara
inte konstigt, jag hade ju just kommit hem


Det är inte alltid så kul att jobba :( 


Kommentarer
Postat av: Therese

En stor kopp te och fötterna i fotbad, det skulle kanske va nått. Lite massage av sambon på den ömmande ryggen blir lite extra nice kanske... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback