suger!

Idag var dagen när vi skulle fixa undan och börja trivas i vårt hus igen. Idag var dagen när vi skulle städa och skura och damma tills det luktade gott och man faktiskt ville vara härinne och inte bara var här för att man inte fick vara någon annan stans. Idag var dagen när vi skulle vara friska.

Idag är dagen då Mårten kräks.

Jag är sååååå less. Jag har så många fula ord på lager. Jag känner mej så uppgiven och irriterad och allt möjligt värdelöst... ska döpa om bloggen till
Den gnälligaste bloggen som någonsin funnits" SKriven av en liten surtant i norrland som tillsammans med sin familj lever med den ena smittan efter den andra och aldrig är positiva (utom Neela förstoss).
Jaa, det blir ju jättebra...

Bestämde mej för att jag och Neela MÅSTE göra nåt idag. Måste se något annat, måste träffa nån måste komma härifrån. Men för att våga visa sig ute måste vi duscha och jag vet inte om vi har varmvatten...

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo du det suger. Bläää för att va sjuka, magsjuka är den värsta av vanliga sjukdommar. Det är hemskt. Det är tur att det brukar vända fort. Håll ut, det blir snart bättre.

Postat av: Emma

Huga, hoppas ni får hålla er friska lääänge sen!

2009-02-23 @ 20:40:47
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback