BORTA!

Nu är min lilla bil borta.
Den är inte min längre utan ska rulla omkring i Ume, och jag har ju verkligen velat sälja...
men nu känns det mest sorgligt.
Min fina bil....

Jaja, det känns nog bättre när jag river räkningen för försäkringen som skulle betalats den första april och varje gång vi inte behöver åka till Ursviken och laga bilen, och när jag inte behöver besikta bil nummer tre som vi egentligen inte behöver och när jag ser att våra bilar faktiskt rymms på uppfarten och vi inte behöver parkera på gräset... och... ja... men den var ändå speciell...


Idag har det rejsats här hemma.
Eller mest ikväll.
Först skulle Lekstugan få flytta till sin anvisade plats (den plats som om man frågar Neela är hennes sandlåda).
Det gick inte så bra.
Lekstugan står där den står i väntan på en traktor.

Men sen lånade vi grannens muskler och under mina pekpinnar bar och kånkade Mårten och grannen runt på våra saker så nu har vi ett SOVrum, där man bara sover - inte byter blöjor.
Neela har ett EGET rum dem skötbord och Neelasaker i och vi har ett VUXENrum, med Sandra och Mårtensaker i.
Najs!!

Kommentarer
Postat av: matina

va skönt me ett vuxen rum!! de vill jag oxå ha, men det kommer väl att dröja ett tag till innan vi får det. hoppas de e bra me er iaf. kram

2009-07-14 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback