Vad är grejjen?

1. Vad är grejjen med att jag tydligtvis inte KAN lägga mej i nån sorts vettig tid på kvällen längre? Är det ett verk signerat "semester" månne?

2. Vad är grejjen med att jag numera uppdaterar med nån sort regelbundenhet men inte ens Kicki vill lämna en endaste lite kommentar.... Är jag tråktråkigast och skriver så ointressant att ingen har nån åsikt? Förmodligen.

3. Vad är grejjen med Mika? Han skulle ju varit död för länge sen, men han fortsätter och lever och lever allt vad han orkar och just ikväll har han varit en monsterkisse, "mjaou, pip gnäll- jag vill ut" "Krafs, mjau krafs klös - jag vill in" åsså repris på det ungefär femti gånger.

4. Vad är grejjen med den här listan??  Jag ger upp och går å lägger mej!



Over and out.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vi hinner nog bara inte med i ditt nya uppdateringstempo... Ja, jag skulle tro att problemet sitter där. Jag lovar att jag ska kommentera så fingrarna glöder när jag också får semester och kommit hem från Prag. :)

Postat av: matina

ja du skulle bara våga sluta att skriva. vi läser så gott som varje dag iaf när du har skrivit något nytt. du e ju jätteduktig på att skriva.

2009-07-14 @ 22:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback