60 mitt-i-natten-svar...

1. Hur gammal är du om fem år? 35
2. Vem var den sista du träffade? Mårten
3. Hur lång är du? 160
4. Vilken var den senaste film du sett? Låt den rätte komma in
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?"Några veckor kvar... Har inte tid att räkna :( men jag blev beräknad 29 Oktober, fast jag är fortfarande säker på att han kommer den 28 :) " Till Tina i skåne! 
7. Vad är dagens planer? Dagen är slut, men hoppas på sovmorgon imorgon
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Några timmar sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? halv åtta
13. Har du någon gång hittat en katt? Joo
14. Vilken är din favoritplats? Har nog ingen...
15. Vilken plats föredrar du minst? Spindelinvaderat hus i Sölvesborg
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Här, fast förhoppningsvis med ny soffa!
17. Vad skrämde dig som barn? I princip allt - men lasermannen, mopeder och spindlar stod högt på listan
18. Vem fick dig att skratta senast? Neela
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nää
20. Har du stationär eller bärbar dator? Väldigt bärbar - och vit!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har en. Övriga har också en var Det blev tre!
23. Hur många landskap har du bott i? 3...
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Sockar
26. Är du social? Jag tror det. Iallafall var jag det förut...
27. Vilken är din favoritglass? Isglass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Renovera hus, betala studieskulder och byta bil!
29. Tycker du om kinamat? Mm
30. Tycker du om kaffe? Nix!
31. Vad dricker du till frukost? Vatten och The
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, närmast fönstret - för Mårten ska promt ligga ytterst
33. Kan du spela poker? Jaa!
34. Tycker du om att mysa? Mellan varven
35. Är du en beroendemänniska? Jajomen
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Mja, jag hade en konfakompis som också ville fylla år den 25:e
37. Vill du ha barn? bäbisen som är under tillväxt - ja, fler efter den? Nej tack.
38. Kan du några andra språk än svenska? Skulle jag inte hävda
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp, men aldrig för egen räkning
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Pyssel, barnkläder god mat och onödigheter!
42. Äger du dyra smycken? Nähä
43. Har du någon gång testat narkotika? Näe
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Rennie - som vanligt vid den här tidpunkten på dygnet...
45. Vem är den roligaste människan du känner? Elin :)
46. Välj ett ärr på din kropp? På överläppen. Cykelhängare sommaren 94.
47. Vad har du för ringsignal? Riiiiing!

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jaa
49. Flirtar du mycket? Jag tror att jag med hundra procents ärlighet kan säga: Inget alls. Gud så tråkigt!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I badrummet på kanalgatan när jag bodde där med Jenny
51. Kan du byta olja på bilen? Tror jag säkert att jag tror att jag kan, men den stackars bilen skulle förmodligen dö på kuppen för jag har ingen aning om hur man gör.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej. Och det tänker jag inte få heller!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Alexandras rum - läs den INTE!
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Jag försöker ivrigt bli av med prenumerationer på veckotidningar...
56. Dansar du i bilen? Det tror jag inte... Låter svårt...
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kan jag inte minnas
59. När var du i kyrkan senast? Mormors begravning
60. Vilka personer utmanar du? Inga. Alla. Vemsomhelst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback