AJ!!!!

Har haft en riktigt ond upplevelse den gångna  helgen.
Helt plötsligt kunde jag inte gå.
Att stödja på höger ben var inte att tänka på - det kändes som att jag skulle gå av på mitten om jag gjorde något sånt försök, och att lyfta benet och röra det framåt var inte att tänka på.
Tänk att foglossning kan slå till med sådan kraft så fort...

Jag har ju haft känningar tidigare också, men det här var ju inte känningar, det här var ju total panik i hela nedre delen av kroppen.

Jaa, det är väl bara att le och se glad ut, besvären försvinner förmodligen den 28 oktober när han kommer ut... det är ju bara tusen dagar dit... ungefär...  Gaaah!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ajaj!!! Har det mest akuta gått över eller är du så gott som "oanvändbar"?

2009-06-30 @ 12:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback