Söndagen

Idag är det Måndag och jag har farit från jobbet lite tidigare för att lillan har feber. Nu sover hon sött i storsängen och jag kan sitta här och göra ingenting en stund.

Tänkte visa vad vi gjorde igår eftermiddag...

*laddar in bilder*


Vi blev medbjudna att hjälpa Johan och Cicci med en liten altan som skulle flyttas från Furögrund till Gagsmark.

 

Fick åka Johans stoora bil. Neela tyckte det var lite spännande och lite konstigt med så många omkring sig.

      
Altanen ville lastas av med traktor...
 

I Gagsmark bor det några hästar...
   
Och nuförtiden även en stuga - eller ska vi kalla det barack- eller kanske husvagn? Den har hjul iallafall...
 

Neelis hittade vad hon trodde var en lekstuga. Mäkta upprörd blev hon när den var låst och dessutom helt leksaksfri... 


Mycket trevlig eftermiddag - och inte blev den på något sätt sämre när Johans mamma ville bjuda på smörgåstårta till kvällsmat :)




Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha, det borde gå fort att lära dig allt jag vet om Spotify! Jag behöver inte ens kunna logga in för Johan har fixat så den gör det på egen hand.... :) Men det är nåt med att man måste bli inbjuden för att kunna använda det men det borde väl Johan kunna fixa! Jag skriver upp det på hans att-göra-lista! :) Kram

Postat av: Anette

Hej Sandra! Har glömt av mig å svara dig typiskt jag. Jag har rätt mycket den här veckan (och morgondagen är uppbokad med Johanna sedan en tid tillbaka...) Så det bästa vore att se om det finns tid till veckan! Får väl höras lite närmare sen...

Ha en fin midsommar!! Kram

2009-06-16 @ 17:11:14
Postat av: kicki

nejmen, här i borås är din blogg lila och fin med både bilder och pynt! :)

2009-06-20 @ 20:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback