dag eller natt?

jag har lite dålig koll på vad som är vad nu förtiden - eller mest är det Noomis mage som har dålig koll. Den vill knipa och göra ont och vara besvärlig på natten vilket får till följd att jag, Noomi och mellan varven även Noomis pappa får vara vakna på natten. I morse gjorde vi "natt " ungefär halv sex. Egentligen var tanken att jag skulle stiga upp med Neela klockan sex och skjutsa henne till dagis, men jag kom fram till att man inte är en så bra chaufför när man inte har sovit, så Mårten fick ta henne med när han åkte till jobbet istället och jag och Noomi fick några timmars sömn innan det var tid för BVC besök halv elva...

Nu är planen Sova - till Neela ska hämtas på dagis klockan tre.

Dagens egentliga plan: Gå på stan med Kicki.

Det blir sällan eller aldrig som man tänkt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback