För dom som....

känner sig sugna på:

sockerbullarna som jag bakade

att träffa mig

att kolla på fina kläder från BLINGO



skulle jag förseslå följande:
Kom till Villagatan två imorgon
Måndag klockan halv sju

och du kommer att finna ovanstående.

Välkommen!

(jo, det var ju självklart meningen att vi ksulle va hos mej , men nu när Neela är sjuk så måste hon få vara hemma i nån sorts lugn och ro så därför lät min snälla granne mej flytta visningen till hennes vardagsrum istället! Mycket snällt!)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Nejmen jag som hade tänkt hälsa på er imorrn på dan, men det är ju kanske ingen bra idé om Neela är sjuk... :( Jaja, jag kanske slår er en signal och hör efter om hon kryat på sig imorrn när jag stiger upp! :) Kram

Postat av: matina

jag hade mycket hellre varit hos dig nu o tittat på kläder... nu har ju hockeyn börjat igen. -SUCK- fattar inte vad de e som e så kul att man tom "pratar" med tv:n??? fast det var helt ok när vi var o tittade på det när vi var uppe men jag tycker det e en helt annan sak. ja du vet ju hur det är.... synd om oss!!!

2009-09-21 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback