NHL

på våran TV. Inte ens nästan interessant.

Idag har Sandra

Sångövat- man får sjukt ont i magen av att sjunga! Tänk att jag inte kunde räkna ut det innan jag sa att det gick bra att sjunga på dop en månad innan beräknad förlossning.

Sovit - så himla skönt. Ingen ringde. Ingen stampade på min bro och ingen störde mej på något sätt föränn en glad liten röst i hallen ropade "Mamma?"

Lagat mat - trots att vi verkligen inte hade nåt i kylen. Det blev plock och rester och nää, det var inte så gott :(

Resten av kvällen har det stökats på lite och därmed blivit en aning mindre stökigt, ätits bullar (halsbrännan infann sig ungefär tre minuter senare) och Pelle som skulle hälsa på oss råkade somna så det har varit lugnt och stilla i lilla gula huset. (Gissa hur mycket jag längtar till jag kan skriva lilla röda huset? Vill ha ommålat NU!)


Mår inget vidare idag, men hoppas att om jag gör bort en dålig dag idag så kommer det kanske en lite bättre dag imorgon. Tror att jag har lite feber - eller så har jag bara suttit vid datorn för länge.
Råkade surfa iväg på pysselsidor och då tar det liksom aldrig slut... Tänkte att när jag nu är typ för tjock för att pyssla (når inte fram till bordet ordentligt utan att magen tar i bordet, och när magen tar i bordet gör det ont) så kan jag iallafall titta på andras pyssel och på allt jag skulle kunna pyssla med ifall jag inte varit så himla gravid.
Typ.
Kan iallafall konstatera att det är billigare på detta viset för vetskapen om att jag ändå inte skulle kunna använda något av det jag eventuellt kunde köpa lägger en viss skugga över habegäret. Bra jobbat bäbisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback