vill INTE

Diska
Packa
Hänga tvätt
Torka golv
Betala räkningar
Lägga ren tvätt i garderoben
Städa kattlådan
Städa toan
Leta efter min almanacka i en oändlighet för att komma fram till att jag förmodligen slarvat bort den för evigt den här gången

Detta till trots är ovanstående precis vad jag måste gör nu och i ett antal timmar framöver (och borde ha gjort sen jag kom hem men jag har effektivt undvikit det genom att fly in i en ovanligt bra bok och hög musik). Är så trött så jag vill sova i minst 17 timmar, men halv åtta imorgonbitti kanckar  två ljuvliga ettåringar på förskolans dörr och då ska jag le och se vaken ut och bjuda dom på frukost, men som sagt, innan dess ska ovanstående utföras, och eftersom Mårten smitit för att fylla upp isladan och hejja på AIK så blir det nog jag och katterna som får göra en gemensam ansträngning för att göra min att göra-lista något kortare. Men katterna har spritt ut sig på strategiska ställen (Lotus uppe på soffryggen och Mika utsträckt i sängen) och är ungefär lika intresserade av städning som jag... Jaa, om Kvande är vänlig och kommer hit i helgen och räddar mina katter från en säker svältdöd får han se hur det gick med städandet... Något säger mej att det kommer att gå... som vanligt... hihi

Kommentarer
Postat av: Blomman

HEJ!!!!!!!
Jag har hittat dig!! Och jag har ett förslag: strunta i vill inte listan (som visserligen kanske gällde igår) och ring till mig!! (Ska prova ringa dig åxå)Kram kramizar!!

2006-11-03 @ 20:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback