Vänner

Idag fick jag helt oförhappandes besök av en vän. En vän som jag tillbringat VÄLDIGT många timmar med, särskilt i våras. En vän som delat stora och små glädjeämnen, bekymmer, sorger och funderingar med mej. Som stått ut med stora och något mindre utbrott som tagit sej både verbala och fysiska former under en tid i våra liv. En vän som jag nu, när jag fick se henne efter en tid utan henne, insåg att jag saknat fruktansvärt mycket! Tänk att man kan ha så mycket gemensamt med någon som är så olik en själv! Det är väl helt underbart!!

Dagens tips: Mer vänner för ändlösa diskussioner om viktigheter och strunt i en skön mix!

Förövrigt håller jag på att tvätta kläder (och leta lägenheter till mej själv och eventuella varelser som vill bo med mej). Våran källare (som man måste befinna sig i om man vill ha rena kläder) är ett mycket läskigt ställe. Med såna där lampor som slocknar av sig själv. Inte så upphetsande om man är mörkrädd, vilket jag är... men jag är modig och samlar mod i femtio minuter och skuttar ner i tvättstugan med tanken att det värsta som kan hända är att jag dör, och döden vet jag ju inget om, så det är inte mycket lönt att vara rädd för den.

Nu biter Lotus Mika i svansen... Inte snällt. Tror att jag måste förklara vad "en bra kompis"  är för dem!

Kommentarer
Postat av: Sara Ostkrok

Hej sambra, jag bara säger det, de lävlarna på GLOCALNET är som ena iglar! de släpper en aldrig,jag har haft stul sen innan sommaren. RIng och skrik på dem, jag hotade i slutet att vägra betala detas räkningar för att jag sa att jag inte ville ringa med dem längre, och jag hade bytt till en annan operatör.
Hursomhelst så hoppas jag att allt fungerat, för jag har inte fått ngn räkning denna månad. Peppar peppar..

Postat av: Pernilla

Ja, visst är det härligt med såna kompisar!!
Det var ett under att jag och Henke kom ihåg vår 6-årsdag, men jag måste ärligt erkänna att vi var tvugna att påminna varann...
Vart ska ni flytta någonstans? Blir ni kvar i staaan eller blir det utflytt??

2006-10-18 @ 09:06:26
Postat av: Anonym

Håller med dig fullständigt! "Lika barn leka bäst" stämmer för en del möjligen, men då går man ju miste om så mycket...nya infallsvinklar, tankar, känslor osv. Du är en faschinerande individ som har så mycket att ge!

2006-10-19 @ 20:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback