Vaaaaaaaaaarmt

Jag svettas. Jag är ett monster av värme... det är 30 grader på altanen här på jobbet... i skuggan!!! Jag vill bada. Jag och min jobbarkompis Annika funderar på att lasta in alla tanter i färdtjänstbussen och dumpa dom och oss själva i något vatten någonstans...  Hojja!!! Men jag klagar inte (så mycket) för det är skönt att solen äntligen kommit. Det var på tiden.

Igår var det hälsa på barnmorskandags igen. Och tjata- på- sandra- för- att- hon- inte- äter- järntabletter- dax... Men min vana trogen tänker jag även denna gång ignorera och bara äta leverpastej och blodpudding och det kommer att gå så bra så!

Efter sjukhusbesök fick jag en mycket kännbar släng av bäbisnojja och for på Lindex och spenderade över 200 kronor på bäbiskläder. Skitgulliga!! Och det var faktiskt halva reapriset så de flesta kostade typ 20 kronor plagget. Kännde mej som en bra mamma sen och for å badade i falkträsket. Skönt!

Hann även med att åka iväg till burvik igår kväll och hälsade på x-jobbskompisen. Hon har en lite kattunge som heter Blå. Mycket mycket söt var den. Och snabb! Men jag hann fånga och Kicki fotade så med lite tur kanske jag kan få upp en kattungebild på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback