Lite tråkigt

har jag idag. Bara supertrista "att göra" grejjer och inga roligheter i sikte :(

Borde tvätta, skicka viktiga papper som jag inte vet vars dom är och laga nån sorts middag... BLÄÄÄ!
Jag är less på mitt liv! Byt med mej! Jag vill fara till dojon och kasta runt på nån ikväll och komma tillbaka trött och glad och nöjd!

Ioförsig skulle lite jutsu nog göra susen för start av förlossning, men jag måste erkänna att det är lite blandade känslor. Nu är jag som van att ha en bäbis i magen... men jag är INTE van att ha en bäbis i famnen!
Herregud!
Hur kommer det att gå??
Tänk om jag glömmer att jag har fått den, eller om jag... inte vet jag... nåt annat hemskt!
Det är läskigt med barn. Andras barn är ju helt okej, dom kan man alltid återställa, men det kommer att bli svårt med våran egen... Fast nog är jag nyfiken också. Vem är du? Hallå! Kom ut! Jag vill veta!

Nu lilla bäbisen har du bara några timmar till på dej att komma ut om kicki ska ta hem priset i gissningstävlingen! Hade någon frågat mej inatt så hade jag varit ganska så säker på en Kickivinst, men nu är det lugnt i magen! Det är som att allt stannar av när jag sover.

Igår roade sig magen med sammandragningar hela dan och jag försökte städa, bjuda på middag och göra advent, vilket resulterade i en övertrötthet som inte var av denna världen! Sov i princip inte alls inatt och jag såg klockan bli halv fem och jag hörde plogbilarna och väghyvlarna när dom passerade här... Inte bra.

Pigg och utvilad till förlossningen? HA! Nej nej, nu ska vi vara vakna och ha ont på konstiga ställen och ha pirr i benen och svettas tills vi måste stiga upp och duscha och byta lakan i sängen, klockan tre på natten!!  Men det är säkert helt normalt... Normalt men besvärligt säger jag!

Inatt har jag en sak på min att göra lista: SOVA.
Och den som tänker hindra mej åker ut! 
...Gäller även bäbisar och katter!

Kommentarer
Postat av: emma

Hihi ja passa på att sova nu, för sen kommer du att se tillbaka på tiden med obegränsad sömn och ångra att du inte njöt mer av den :-) Men oroa dig inte, det kommer att gå superbra att ta hand om bebisen! Det är faktiskt mycket lättare än jag trodde :-) Blir nog värre då dom blir ett par år *s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback