första

helgen på det nya året.
Jag är så trött så trött, men ack så nöjd!
Idag har jag
-åkt madrass med godkänt resutat (inga allvarliga skador)
-fikat i Julias mammas trevliga hus
-sagt grattis till lillebror som vill bli stor
-flyttat omkring möbler i vårat vardagsrum och vårat kök och helt plötsligt och magiskt kan man se golvet hos  oss... Jättekonstigt!

Tidigare i helgen har jag överlevt släktkalas där jag fick tillfälle att prova min nya och billiga kamera som visade sig vara ganska bra. Mycket bra köp av mej. Det är roligt när man lagt pengar på något och helt plötsligt inser att det var välinvesterade pengar. Lördagens dag lekte jag tvättbjörn ända till det blev mörkt och det var inte det minsta spännande. Kvällen blev desto intressantare med vänner, god mat (som jag inte lagade), spel och lite bilåkning med Jocke. Man kan verkligen aldrig åka för mycket bil med Jocke. Nu är klockan sent och eftersom jag lyckats med bedriften att få fortsätta min förskollärarkarriär på samma förskola så ska jag stiga upp om några timmar och vara glad och pigg...

Kommentarer
Postat av: FluffysFailure

När du väl kommit tillräckligt högt i förskollärarkarriären, och arbetat tillräckligt många år i streck, så behöver du inte ens vara glad eller pigg. Ingen vågar ifrågasätta den som arbetat längst.

Postat av: Kicki

Jooo, då Sandra kommer du att vara dom där som du går omkring och är irriterad på nu...dom som gör som dom gör för att "så har vi alltid gjort" Hihi. Men du behöver i allafall inte, som Kvande mycket riktigt konstaterat, alltid vara glad och pigg... hihi. Förresten, nu är det dags för en blogguppdatering va??

2007-02-01 @ 12:33:31
URL: http://nifty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback