dag två

Jag hann faktiskt göra allt som jag skulle hinna på min arbetslösa dag. Hurra för mej! Däremot var jag helt slut när jag vid tolv (på dan) krachlandade i Jennys kök och hade ont i överallt. Det finns alltså en anledning till den här sjukskrivningen kan man konstatera.

Idag har jag varit hemma och haft främmande hela dagen. Mycket trevligt. Först kom Kicki, sen Linda och sen Johanna, Martin, Vilja och Vidar. Dom hade varit i Frostkåge och tittat på hus. Hoppas ingen annan vill ha det huset, för det vore helt prefekt att ha någon så nära som jag kan cykla till i sommar.

Men idag har jag som sagt bara myst på här hemma.
image30

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj! Det lät som en härlig dag! :-D

Postat av: Emma

Skönt att du får vara hemma o ladda batterierna! Ett tips är att passa på att ta härliga promenader i höstvädret! Perfekt laddning inför förlossningen! Anledningen till att jag frågade om Nancy var din mamma är att hon var här på BB hemvård, och då nämnde hon att hon hade en dotter på Villagatan som skulle ha barn i december- så jag förstod att det var du :-) Världen är liten! Nu tror jag dessutom att jag vet vart du bor också, är det ett gult hus i början av Villagatan?

2007-10-21 @ 11:57:53
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback