Kom ut nu!

Stor mage! Otymplig...
Blårandig mage! Inte så snyggt...
Halsbränna! Äckligt...
Onti ryggen! Aj...
Trött! God natt klockan sex...
Öm i överallt! Huähähä...
Less!
Kom ut!
NU!

Gör mitt bästa för att inte hanlda några mer kläder åt Pyret innan jag vet om den vill va en pojke eller flicka, och det har gått bra i flera dagar. Jag har ioförsig jobbat och farit raka vägen hem och lagt mej efter middagen och inte varit någonstans där det funnits saker att handla, vilket hjälper upp statistiken en del...

Annars är livet inte det minsta intressant. Jobbar och sover, typ.

Igår var Mårten med sin Matskompis och jag var med våran assköna soffa och desperate housewifes - ostört! Hade tänt ljus och fixat mej en thekopp innan jag satte mej. Mycket mysigt! Jo, åsså ringde min kompis Jocke å berättade att han fått gult bälte i Judo! Grattis grattis till honom. Han lyckades även starta en ny våg av träningsnojja i min kropp... Vill Jutsa NU! Jag tycker verkligen att det är jobbigt att inte få eller kunna träna det jag vill. Idag försökte jag mej på att sparka boll med ett barn, vilket resulterade i att jag fick ont och barnet gjorde många mål (lyckligt barn, frustrerad fröken).

Imorgon vill svärmor komma hit och sätta upp gardiner... Både hon och min mamma har dille på dom där gardinerna och jag är helt övertygad om att det stör dem mer än vad det stör mej och Mårten att gardinerna fortfarande finns i någon låda någonstans istället för att hänga på väggen. Stackars dom - tanterna alltså! Så imorgon ska det sovas (ledig heeeela dagen - vad jag vet) och sättas upp gardiner. Puh puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback