Ont, trött och nöjd!

Har idag släpat runt med mej själv på stan - ivrigt påhejjad av Jenny. Skulle köpa ny BH. Vilket Mörker! Särskilt när man ska ha en med lucka, så den törstiga bäbisen kan dricka utan att jag behöver strippa mer än nödvändigt...  Efter att ha dissat ett antal stoppade jag och Jenny lite hamburgare och festis i våra hungriga magar och genast blev humöret bättre och turen vände. Är numera stolt ägare av min första amningsbh. Mycket vuxet.

Skuttade även in på en bäbisaffär där dom har väskor som man kan stoppa barn i. Dom ville egentligen kosta jättemycket pengar (typ 1000) men idag ville dom bara kosta 200. Så jag tog hem en. Känns mycket praktiskt. Väska är ju bra och barn ska jag ju få så... Mika har iallafall provlegat den och den fick med råge godkännt.

Kunde inte låta bli at köpa två små klädesplagg till bäbisen idag - trots att Mårten å det bestämdaste hävdar att
 "Nu räcker det!".
 Två pyttesockar! Dom kostade bara 10 kronor... och är så små så dom nästan inte märks...

Efter detta blev det besök på Laitis och sedan ICA MAXI. Påminn mej att ALDRIG MER, ens under hot om våld, död eller svält, åka till ICA MAXI en fredag eftermiddag!! Herregud! Att det finns så många människor i Skellefteå! Och att alla ska vara hungriga samtidigt! Helt otroligt. Jag är totalt slut. Har ont i överallt, men är nöjd med dagens shopping och det är ju tur, för det lär dröja till nästa gång...

Nu ska Sandran sova fem kvart i timmen!    

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kan tala om för dig att du ALDRG ska handla på Maxi den tiden på en lördag heller. Det var snudd på lika mycket folk där idag. Inte roligt. Jag fick iaf se Castor. Det var ju desto mer roligt. Han var jättefin!

2007-10-27 @ 21:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback