Trångt!

Det är verkligen jättetrångt i magen nu!
 Jag rymmer ingen mat :(

Idag har jag gjort något som det var väääldigt länge sen jag gjorde sist. Jag har spelat piano och sjungit. Till Lotus stora glädje såg jag till att släppa ut honom på gården innan jag började, vilket han bör vara evigt tacksam för. Han hatar nämligen när jag sjunger och jag får dåligt samvete och känner mej förvirrad när han jamar och skriker och håller tassarna för öronen, när jag själv tycker att jag låter ganska bra... Så ut med katten och sedan roade jag mej i drygt två timmar. Hejja mej!


image30
(En skitläskig spindel som inte har något med något att göra... )

Ikväll skulle egentligen jag och Mårten företagit en lång biltur till Burviksskogarna, men inte blir det alltid som man tänkt sig. Nä, för helt plötsligt var föremålet för vår resa tvungen att befinna sig flera mil från Burvik - närmare bestämt på sitt jobb - och där ska hon städa tills hon blir blå, så att morgondagens städinspektörer blir nöjda och glada och utnämner hennes jobb till en ren plats som får 4 stjärnonr i nån bok... Typ...

Och här  sitter vi.
Jag och Mårran.
Handlingsförlamade.
Vill åka och hälsa på nån.
Jaa, det borde vi göra.
Kanske bär det av till Medle.
Jaa, det låter trevligt.
Jag tror vi försöker oss på det
:)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Nejmen, var Linda tungen att jobba över så mycket så att hon inte hade tid med besök? stackars Linda. Klockan två idag vet vi, hur många stjärnor vi får ha kvar resp. lämna tillbaka. Vi hoppas på minst alla! :) Huvva, vilken läskig spindel, jag skulle förmodligen trilla omkkull av förskräckelse om jag stötte på en sådan där skapelse ute i skogen. huvva mig.

Postat av: Kicki

Dom kommer snart med snodd som du kanske har hunnit läsa på din mail, och så småningom kommer man väl också att kunna beställa en för läsåret 08/09. Jag ska köpa en! Jag MÅSTE! Den perfekta almanackan är ju äntligen här! :)

2007-10-24 @ 12:15:16
URL: http://nifty.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag har varit hemma. Fasen nu har ajg ju missat dig antar jag. Jag skrev till dig på msn igår men somnade som vanligt och när jag vaknade hade batteriet tagit slut. Hade du skrivit nått tillbaka så måste du alltså gör om det :-D

2007-10-24 @ 13:16:05
URL: http://trulle83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback