Äntligen!

Nu är internet en del av mitt liv igen! Med sviktande tillförlitlighet har ett trådlöst internet hoppat in i det lilla gula huset men den fula bron. Åh vad här ska surfas!

...

trodde jag...

för nu när vi är med internet igen blev det helt plötsligt inte så intressant, och jag kan typ inte komma på en enda sida som jag vill kolla utom mina mail och kompisarnas bloggar. Och nu är det gjort. Och jag har hela kvällen (och hela veckan) på mej att sitta i min ensamhet och kolla in dataskärmen, för Mårten är förvandlad till osynlig och skoningslös älgjägare och kommer inte att komma hem förrän på lördag kväll vilket är ganska många timmar från nu...

I helgen har vi haft besök från Luleå.
Mycket trevligt!!
Resultat av besöket blev:
massa trevligt prat
en ny maträtt utprovad
golvet i sovrummet och köket dammsugat , skurat och fint
säng och sängbord flyttade (så inatt ska jag, bäbisen och katterna sova med huvudet åt andra hållet)
mycket lyckad kötfärsås lagad och uppäten
Boliden besökt och uttittat - mest av Ola ;)
En kungsörn beskådad på nära håll... MYCKET häftigt och lite läskigt. Dom är verkligen skitstora!!
Diskbänksbeslysning tillbakasatt
Insikt om att vi har väldigt många katter  - iallafall fler än vad som är praktiskt om man är allergisk!

Elin och  Ola; kul att ni kom och bra att ni for så ni snart kan komma tillbaka igen!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Sandras återkomst till den moderna världen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback