pengar

Jag har kommit fram till att pengar är ett mycket besvärligt påfund.
Tror att jag ska försöka mej på att göra en budget.
Ska skriva upp och räkna och sånt...
Leka lite lyxfällan helt enkelt.
Får för mej att mitt förhållande till pengar kommer att kännas mindre kompicerat på det sättet.

ska förövrigt besikta den vita volvon i eftermiddag... har ingen aning om hur det kommer att gå. har ju inte kört den själv på länge eftersom jag och Neela har den röda...

...
tänkte att jag skulle lägga in en liten bild på den snygga bilen ;) men inser att jag inte har ett enda foto där den ens skymtar!  Så ni får en bild på en somrig Johan istället :)
Såna här sommarkvällar längtar vi efter - eller hur?
image51


Kommentarer
Postat av: Jenny

Guud så härligt det där såg ut. :-)

Gick bilen igenom då? hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback