byske badhus

I kväll har vi varit och badhusbadat med Neela för första gången. Det gick hur bra som helst och vi blev toktrötta allihop! Neela sov före tio vilket måste vara något av en rekordtid för henne och jag och mårten är sådär härligt trötta som man bara blir av bad.

Har varit motionärlig idag. Förkylningen börjar ge med sig och Viktor och Erika drog med oss på en härlig promenad mitt på dan idag. Visåg tranor. Inte en och inte två utan jättemånga!! Dom flög omkring och övade plogformationer och jag tror att dom förbereede sig för den stora flytten.

Slits nu mellan två saker som jag vill göra. Ska på ettårskalas på söndag och vill pyssla ett kort till lilla Vidar, men är makalöst trött och skulle också kunna tänka mej att lägga mej och läsa i min bok... hm... Jag tror att sängen och boken vinner ikväll.... kändes jobbigt att ta fram allt pyssel när jag ändå inte kommer att orka sitta så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback