Vänner +Cykel + böcker = bra dag

Nu har vi cyklat!

Härligt :)

Neela sitter finfint i barnsadeln på cykeln nu när Måretn med hjälp av våran Mattiasgranne fixat lite med den. Den lutar lite mer bakåt så hon kan vila huvet ifall hon skulle somna. Vi cyklade till Ersmark och tebax och det ar nog en aldeles lagom första sväng (eller egentligen andra sväng  - vi va en sväng i somras också men den va så kort så den inte märktes ;)

Annars har vi inte gjort mycket för världsfreden den här dagen. Softat, lekt med min kompis Linda, dammsugat och... skickat en bok med posten. För jag är med i något roligt! Ett pocketutbyte. Det går ut på att jag skikar iväg en av mina lästa pocketböcker till en person och får trettiosex av några andra personer som jag inte vet vilka de är. Mest troligt såna jag inte känner. Principen är densamma som kedjebrev, men förhoppningsvis utan bruten kedja. Ser fram emot när folk vill skicka böcker till mej :)

Läser Liza Marklunds Paradiset just nu och den är helt okej, fast det känns som att den inte riktigt har kommit igång ännu. Tar mej kanske tid att läsa lite till ikväll får se om den tar sig.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jaa du, just nu är det mycket på jobbet = trött och slut Kicki när hon kommer hem. Mitt liv just nu: Jobb, hundpromenad och lite dator, sen sängen! Men det blir bättre... och då ska vi träffas på riktigt igen! :)

Postat av: Kicki

Förresten kanske du snart får träffa min nya cykel som jag inte har köpt än men som jag ska bestämma mig om idag. Lite roligt blir det ju faktiskt när ens cykel blir stulen...cykelinköp är aldrig fel! :)

2008-08-28 @ 12:06:01
URL: http://nifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback