dagen Måndag

Neela sover.
Klockan är snart tio.
Hon har sovit utan avbrott sen halv nio.
Det är nåt fel på den här kvällen.

Men det är ett underbart fel!!!

Tror att jag också ska gå isäng snart och njuta av att vara själv i sängen.


Idag har Erika och Kicki varit här och pysslat. Neela har varit hos min snälla granne, och hennes VOV (e). Och jag har pysslat i rasande fart och njutit av att få avsluta alla meningar jag påbörjat.
 
Jag tänker sjunga i kör. tre gånger. Sen tänker jag sjunga i kyrkan. Sen tänker jag avsluta min körkarriär för den här gången. Bra plan. Jag börjar på Onsdag. Tillägg: Tar med mej Johanna så jag inte känner mej så ensam...

Kicki och Johan har en hund. Jag har inte träffat honom på länge, men idag var han här och han var sjukt trevlig. Gjorde bara bra hundsaker. Och Neela var överlycklig (när hon kom hem från grannen och märkte att det fanns "VOV" hemma också). 

Nää, nu tror jag att jag måste skynda mej å njuta av Neelis sömnighet.
Det är förresten tokmörkt ute. Redan vid fem är ju allting svart. 
Önskar mej  snö. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback