LAS - lagen om anställningsskydd

Jag är inlasad - sa den trevliga kvinnan i telefonen, efter att hon sagt "när vill du örja om att jobba och hur mycket?"

Det är något av det trevligaste man kan säga till en arbetslös person - särskilt när man säger det på det där sättet som betyder att det finns ett jobb som väntar på en och det enda man måste göra är att berätta hur mycket man vill jobba och när man vill börja.
Jaa, Herregud, jag är verkligen lycklig!
Jag har jobb! och inte varsomhelst- På Moröns rektorsområde, så jag behöver inte ens över bron när jag ska till jobbet.

Det är ju inte klokt så bra det är att vara jag ;)

Kommentarer
Postat av: Matina Almgren

Grattis!!!

då börjar du snart? har du inte jobbångest?

skönt att det blev så nära och bra, förresten fick ni dagis till neela där du ville?

kram

2008-11-10 @ 22:42:01
Postat av: FluffysFailure

Grattis! Det är alltid skönt när det löser sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback