magsjukt

Sjukt sjukare sjukast
 
Vi (jag och Mårten) har haft magsukerace här i huset. Mårten vann antalet kräkningstillfällen och jag vann antalet utdrivningsvägar....

Ska inte trötta ut er med detaljer men jag kan konstatera följande :

Magsjuka är så in till döden äckligt så att det borde förbjudas!

Få ALDRIG magsjuka samtidigt - om ni är föräldrar till ett barn , friskt eller sjukt. I detta fallet friskt och piggt och mycket irriterat över mamma och pappas totala inkompetens på lekområdet under rådande sjukdomsperiod.

Blåbärssoppa är inte längre gott. Det är otäckt!

En Farmor och en Ängel är samma sak, när farmor anländer för att ta hand om det friska barnet när föräldrarna kräker i kapp och är så trötta och illamående att dom inte vet vad dom heter.

Idag tackar vi Gud och bacillerna och lillans immunförsvar för att Neela än så länge sluppit prova på denna vidrighet.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Neeeeeeeeeej!!!!! Stackare! Jag hoppas verkligen Neela slipper. Kram på er! (fast långt ifrån ;-))

Postat av: Emma

Huuuga magsjuka är min värsta mardröm!! Hoppas verkligen att bakterierna stannar på villagatan, och att lillgumman klarar sig!

2008-11-27 @ 13:52:14
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Kicki

Blä! Krya på er men håll er på avstånd medan ni gör det. ;) Imorrn börjar nämligen julborden på jobbet och förutom att magsjuka som du mycket riktigt konstaterar är skitäckligt...så har jag dessutom varken tid eller råd! :) Kram

2008-11-27 @ 17:23:54
URL: http://nifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback