OOOOOONT!!

Jag vill gråta en skvätt

*gråt gråt gråt, skvätt skvätt skvätt*

Färdig!

Jag har nåt så fruktansvärt ont i min nacke!
Fattar inte vad som har hänt med den , men kände mig nödd och tvungen att ringa och väcka Pelle i morse, bara för att tala om hur synd det var om mej och att han var tvungen att komma och rädda mig - vilket han gjorde i eftermiddag. Han masserade och smoorslade och grejjade vid två tillfällen men jag har fortfarande ASONT - och jag börjar tvivla på att det blir nån jutsuträning för mej på tisdag :(
Kan ju inte röra mig alls!!

Nog gnällt.

Helgen:

Garage städat.

Tvätt tvättad.

Barn gungat och åkt rutchkana

Barnvagnspromenerat

Ved kommit med lastbil  - mycket spännande

Ved betalats - mindre spännande

Eldat... och eldat.. och eldat... VI har haft skitkallt här men nu har vi ved och värme!

Ved burits.

Hylla i sovrummet uppmonterad - UTAN att jag ooch Mårten ens nästan fräste åt varandra!

Hatthyllan tillbakaskruvad

Spegel i hallen uppsatt

Mumsig mat lagad.

Mamma och pappa hälsat på

En MYCKET bra helg

Tänker idag lite extra på lilla famlijen i Frostkåge som försöker överleva magsjuka, hög feber och andra läskiga åkommor - Kom inte hit, men bli friska snart så vi kan ses!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad ni hunnit mycket i helgen!



Jag jobbar inte på någon resebutik som man kan kika in i, så du var nog på fel ställe :-) Vi säljer bara affärsresor, så vårt kontor ligger väldigt avskiljt på 2:a våningen ovanför Ljuspunkten :-) Men tack för tanken och vinkningen :-)

Postat av: Kicki

Jag hoppas att massagen gjorde nytta! :)

2008-11-05 @ 19:16:37
URL: http://nifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback