samma land...

Jag kommer från Chile. Det gör även denna


Jag kan utan den minsta överdrift säga att jag är VÄLDIGT lycklig över det faktum att jag flyttat och jag  hoppas innerligt att denna lurviga best ALDRIG får för sig att Sverige är ett bra land att bo i. För jag stanna här. För här finns inte du - läskiga läskiga spindel...

Imse vimse spindeln är ett läskigt djur,
honom ska vi döda för att det är kul...
Spindeln har åtta läskiga små ben
med dom kan han springa och skrämmas och ge mén...

Imse vimse spindeln har en jättesläkt
Om man ej sej aktar kan man bli förskräkt
av hur många sorter som det faktiskt finns
utav Imse Vimse ...    .... .... .... ...

(förslag på avslutning mottages tacksamt)

Funderar på att söka Idol med min superlåt när den blir klar. Tillsvidare lär jag Neela denna förträffliga version av Imse Vimse, så hon inte för ett ögonblick behöver tveka om vad som är rätt sak att göra i händlese av  möte med åttabent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback