jag rapar jäst och andra äckligheter....

jag parerade, förnekade,  jobbade på, låtsades som ingeting... i  det längsta, men nu är det bara att konstatera. Magsjukemonstret vann och halv tio idag gav jag upp jobbet till förmån för hemmet och egen toa...

La mej och "sövde " neelis i storsängen vid tolv. Neela sov väl kanske en timme och jag klev upp vid 4. Nää. Friskare har man varit. Men jag kan konstatera att även blåbärsoppa är godare i snygga glas med isbitar! Till min lycka mår jag faktiskt inte särskilt illa utan är mest lite trött och sånt, men det blir en lugn fredag imorgon utan äventyrligheter, och när jag friskförklarat mig själv ska jag ringa anticimex för en sanering av detta hus värdig en prinsessa , för nu vill vi inte vara sjuka mer - i nån sorts sjukdom. Nu får det räcka.

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback