men idag skiner solen...

och det är tokvarmt! Skönt!!!
Neela sover på altanen med inte mycket kläder på och när hon vaknar drar vi till bergsbyn för påhälsning av Jenny, Bobby och Kevin. Kul kul.

Neela har haft feber igen, igår. Men ingen kramp. Hurra!

Så idag är vi hemma för säkerhets skull. Och lillan är hur piggsom helst. Skönt.

Mårten blir kvar på Alimak ett tag till vilket ju känns säkert och bra. Har varit duktig och pratat med BankOla idag och fixat lite med våra huspengar. Känns bra. Nu blir det kanske nya bänkskivor i köket!!

Och igår kväll... jaa.... då ville dom där AIKarna vinna över linköping. Dom åkte omkring och jagade en puck på våran TV hela kvällen igår och det hela avslutades med att hockeyhelvetet kommer att forsätta i alla oändlighet, och på  torsdag kan jag nog planera in en Mårtenfri kväll. Det enda som kan vara bra med det är att jag då slipper gå på kvällsmöte... hehe...

Nu ska jag föröka hinna dammsuga innan Neelis vaknar... eller så ska jag gå och kräkas.
Herregud vad en pytteliten bäbis kan ställa till det!
Jag mår SÅÅÅÅÅ illa!!!
STACKARS LILLA MEJ!!! 
(sådärja, nu känns det bättre, alltid skönt att få gnälla lite ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Lider och gläds med dig. Kramisar

Postat av: Sanna

Det är helt otroligt. Så här i efterhand så tycker jag inte det var så farligt att varje morgon tycka att köket luktade så illa att jag var tvungen att kräkas från balkongen för att det var för långt till toaletten. Eller att måsta gå strandpromenaden om man skulle gå till Åhlens från våran butik för att McDonalds framkallade kväljningar. Och man vill ju faktiskt inte spy mitt på gågatan... :) Jag lider nog lite med dig ändå :)

2009-03-17 @ 14:56:37
URL: http://mysanna.wordpress.com
Postat av: Lotta

grattis till bebis i magen:) men hoppas illamåendet bara håller i sig ett kort tag



En liten tröst kanske är just skrocket om illamående

(mår man mycke illa så har man ett friskt och glatt barn)

2009-03-20 @ 12:12:49
URL: http://hatti-fnatt.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback