om

det inte var mycket roligare att läsa andras bloggar än skriva i sin egen skulle jag nog uppdatera mera...

Ikväll skulle jag ta med mej lillan ut på trehjulingstur. Kom utanför dörren och insåg att det var askallt. Innan vi kommit till trottoaren hade mårten kommit ut. Tillsammans gick vi några meter åt höger (trehjulinge följde med - puttad av Neela) Fick syn på grannhunden Baloo. Titta vov! Blev inbjudna på kaffe. Kan nog lätt rubriceras som kortpromenad. Efter prat och sånt gick vi hem. Neela hann med att skotta lite jord  och ramla på en pinne men sen blev det soffan, ren blöja, pyamas, tandborstning och välling och somna i soffan för somliga, medan somliga andra avnjöt internets återkomst och ytterligare andra kollade på nåt husfixarprogram på tv.

Men sanrt är en ny dag. Neelis kändes lite varm i kväll , men jag vågade inte tempa henne för imorgon är det dagisdag , och det vore ju kul om hon Nångång fick va där och inte bara hemma och vara sjuk jämt... + att jag hört rykten att man bara har ett begräänsat antal TFPdagar per barn och år...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad roligt att höra att ni lever! Jag tror att jag ska ringa dig imorron, och hoppas att du hittat din bortslarvade mobil samt att du är hemma och vill hälsa på oss (bilen är hos doktorn så jag är strandad. Jag planerar skogspromenad och det vore trevligt med sällskap! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback