Lite lördagssysselsättning

Om jag skulle få för mig att byta karriär....

1. Ditt namn:
Sandra


2. Ditt gangsternamn (De tre första bokstäverna i ditt riktiga namn, plus izzle):
Sanizzle


3. Ditt detektivnamn: (Favoritfärg och favoritdjur, på engelska):
Pink Hamster


4. Ditt såpoperanamn: (Ditt mellannamn och gatunamnet, där du bor):
Carolina Villa


5. Ditt Star Wars-namn: (De tre första bokstäverna i ditt efternamn, de två första
bokstäverna i ditt förstanamn, de tre första bokstäverna av din mammas förstanamn):
Hanssana


6. Ditt superhjältenamn: (Din andra favoritfärg, på engelska och din favoritdricka):
Redwater


7. Ditt vittnesskyddsnamn: (Din mammas mellannamn):
Kristina


8. Ditt gothnamn: (Black, och namnet på ett av dina husdjur):
Black Lotus


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, den här tar jag mig friheten att låna :-D

Jag slutar kl 13 på mån. :-D Du då?

Postat av: Fröken Ostkrok

Vad kul att mitt morgonäventyr kunde förgylla din vardag :)



Hoppas det känns bättre i bäbismagen snart.

2009-08-22 @ 23:42:18
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Kicki

Nu finns de efterfrågade bilderna på bloggen... :) Dom är fina! Säg åt Mårten att åka och köpa på väg hem från jobbet! :)

2009-08-23 @ 14:20:56
URL: http://nifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback