07:00

Har varit vaken i mer än en timme redan, faktiskt näsan två!
Noomis mage är besvärlig och förvandlar min bäbis till Pumbas kusin med tillhörande gasmolnsvarning.
Noomis lösning på gasmage är att ÄTA hela tiden!
Jag är aldeles öm och tillslut gav jag upp alla försök att få ligga kvar i horisontellt läge och skuttade upp för att möta den nya dagen. (läs; gå på toa, väcka Mårten, sjunga för bäbisen och hoppas att hon ska somna om. Det gick väl sådär.)



Nu tror jag att hon är vaken igen - och jag som planerat att få äta lite frukost i lugn och ro..



Senare idag ska jag bevittna min dotters allra första luciatåg!
Det ska bli kul!
Dessutom är min mamma medbjuden så då kan jag kanske lyckas fota lite på stumpan medan hon håller skrotet.


Om jag känner mig energisk ska jag nog försöka fixa nån lite julklapp.
Kusin Oliver och lillebror är fortfarande paketlösa och jag känner ansvaret tynga... hihi



Sen måste jag bara få väderklaga lite.
Hur mörkt kan det få lov att vara???
Jag är så less på det här osoliga och osnöiga vädret!
Var är solen?
Var är snön?
Svar:
INTE PÅ VILLAGATAN 3 iallafall.
Det är ju en sak att man inte får sova på natten (självförvållat- jag vet - man Måste ju inte ha barn) men att dessutom ALDRIG se nån sorts ljus gör ju inte att man blir så mycket piggare. Nä, idag dissar jag decembervädret. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback