Vändpunktsväntan

sista dagen på året imorgon. Snälla snälla någon som bestämmer över livet - låt det bli en bra dag...


Har funderat över om jag kommer att känna det exakta ögonblicket när det vänder, när vi slutar överleva och börjar leva.
Jag vet fortfarande inte svaret på den frågan men jag vet att jag anar den där gränsen när jag inte orkar längre. Tillochmed att bara överleva är nog och mer därtill...

2010 - vad ska hända? Jag vet vad som måste hända. Det Måste vända. Och det kommer det att göra. Kanske redan den första Januari... Kanske...

Kommentarer
Postat av: theresela

Gott nytt år på er..jag hoppas verkligen att det vänder för er...vad har ni för planer på kvällen då??? ni är välkommna till åbyn å fira här med oss å johan å cissi...kram

2009-12-31 @ 12:15:06
Postat av: Tess

Får önska er ett gott nytt år och håller tummarna för att det vänder för er!

Postat av: Kicki

Kram!

2010-01-12 @ 20:57:16
URL: http://nifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback