Fredag... sent!

Och jag är vaken!
Och hungrig....
Lite fika vore inte fel...

Idag -eller det var nästan mer eftermiddag än dag- så hämtade jag hit lillebror och han har rejsat runt i vårat förråd hela eftermiddagen och kvällen.
Nu kan man gå in och gå ut där!! (förut kunde man snirkla sig in en liten bit -sträcka ut en hand och sedan backa ut...)
Och en hylla har vi fått upp och på den kan man ha banankartonger som innehåller sådant som vi vill ha kvar - inte bara sådant som råkat hamna där i väntan på bättre tider.

Lillebror lyckades även fixa hit en liten (och nästan ny) släp som lastades med en trasig tvättmaskin, en trasig centrifug och... inge mer och detta ska tillsammans med MASSOR av annat skräp åka till soptippen imorgon. Haha!
Så bantar man hus!
Med hjälp av bror, släp och en iver att kasta saker.

Känns som ytterst överflödig information, men jag säger det ändå: Nu är jag TOKTRÖTT!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tänk att ert förråd verkar drabbas av samma öde gång efter gång... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback