idag hyllar vi:

Sängen
-nybäddad i förrgår och den luktar fortfarande nytvättade lakan.
I sängen ligger min dyrbaraste lilla skatt och sover sött och om en pyttestund ligger ja me där - igen...
Har idag sovit en stund på dan för jag var lite trött. En liten stund blev en lång stund då ingen ville väcka mej och ajg somnade innan jag lyckats ställa nån väckare. Vaknade av lillans röst i hallen 20 över 2 när Mårten hämtat henne från dagis... så hade jag gosat kudde sen 11 ungefär.
Ganska skönt!


Lotus - kan konsten att sova!


ELIN
-
en av det högst skattade vännerna i min omgivning... (ja, inte min omedelbara omgivning då hon valt att bo i stockholm som mellan varven känns mycket långt bort, men ändå)
Iallafall vill Elin bli 30 år imogon och precis nu inser jag att jag inte ens pysslat henne nåt kort.
Suck!
Jag är verkligen hopplös!
jaja.
Hipp Hurra och Grattis till 30 år av liv kära vän!


...och skulle det nångång kännas långt till andra sidan kan man alltid ta båten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback