Mitt i natten svar

1. Hur många resväskor äger du?
Inte en enda - men jag har en ansenlig mängd andra väskor!

2. Skulle du hellre ta bilden än att vara med på den?
Det är nog lite olika... Jag är ju ingen stjärna på att fota, men ingen fotomodell heller...

3. Har någon någonsin kallat dig lat?
Händer mej alltsomoftast... Fattar inte alls varför - jag ser mej mer som ostressad :)

4. När var senast någon stötte på dig?
Har ett vagt minne av att det har hänt, men det är nog kanske 15 år sen eller nåt hehe 

5. Vad åt du till middag senast?`
Soppa och vitlöksbröd

6. Använder du huvtröjor?
Nix! jag är mot huvor - dom är ivägen!!

7. Vem var den senaste som messade dig?
Minns inte och ids inte kolla

8. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Nån som man inte mår illa av så just nu: alla attraktioner utan mej på!

9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Skulle nog vilja säga att det är Citykompaniet med sina 27 butiker

10. Hur många syskon har du?
En känd. Okända har jag av förklarliga skäl ingen aning om... skulle kunna tänka mej att det är ett gäng

11. Hur många stolar står runt ditt köksbord?
5. tre hela, en trasig och en röd

12. Har du en stationär eller bärbar dator?
Den är fortfarande vi och mycket bärbar!

13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Mitt i natten? Nej tack!

14. Vad har du med dig in på bion?
En tjejkompis!!

15. Gillar du att flyga?
Har aldrig provat - tror att jag skulle illa mej när jag tog mark, men med flygplan -JA!

16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nix. Inte ens nästan!

17. Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
31

18. Tycker du om att krama folk?
Nja... nää, inte nu längre faktiskt... utom vissa förstoss!

19. Vad är du allergisk mot?
Försäkringskassan och inkompetens- dessa två i nån sorts samarbete ger mej PANIKILSKA

20. Gillar du din boendesituation?
Japp. Men hus utan topplån hade ju varit ännu bättre!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dutti Sandra :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback