tror

att jag håller på att bli förkyld :(

svider i ögonen, irriterar i näsan och är VÄLDIGT trött  trots att jag bara varit vaken i två och en halv timme.

Ska nog passa på att vila lite medan lillan är på förskolan.
Hon är fortfarande snorig och lite hostig, men ingen feber så då är vi onda föräldrar och skickar iväg henne ändå...



Vi såg "Män som hatar kvinnor" igår.
Oj, vilken film! 
Det var väldigt bra spenderad tid, trots att den var lång.



Nu ska jag framkalla kort - det är dags för föräldramöte på lillans dagis- och det är tänkt att vi ska göra ett litet kollage till våra barn med bilder på familjen och sånt. Det ska bli roligt - PYSSLA!!! (Gissa om Mårten ens är tillfrågad om han är sugen på att göra detta - NÄ.)


Annars ska det inte hända mycket här idag förutom att hela familjen ska klippa hår nere på friseringen bredvid oss. Jag ser så himla mycke fram emot att få bli ompysslad lite där vid två, men framföraalt ser jag framemot att se min moncichiman förvandlas till Mårten. Och sen är det förstoss trevligt att få fram lillans ansikte under alla lockar:)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Karlar är bra på mycket men an av dom sakerna är sällan att pyssla! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback