01:47

lite ensamt att vara vaken så här mitt i natten...
Särskilt när jag vet att väckarn ringer 07:40 och jag misstänker jag inte kommer att få sova än på några timmar.

Imorgon 'r det iallfall dagisdag för Neela så jag behöver inte oroa mig för hennes skull. Känns skönt.


Jag och Neelis drog iväg och lindexshoppade ikväll. En hel liten BAMSEoutfit till Neela som växer ur sina kläder med rasande fart. Köpte stl 104 nu och hoppas att jag inte ska behöva lägga undan dem förrän till sommarn iallafall. Annars är det mest det jag gör  med flickornas kläder nuförtiden - lägger undan och konstaterar att det blivit för litet alltså. Dom växer så det kankar båda två. Noomi har stl 68 och har haft det en tid fast hon blev tre månader denna veckan - jag minns inte att Neela hade den storleken förrän hon var ... ganska gammal...

Det är iallafall ett trevligt och världsligt litet bekymmer - och at köpa kläder till Neela känns ju rätt värt när jag vet att båda mina tjejer kommer att använd dem innan de ska flytta vidare.

Nu gråter lillskrot så det är väl läge att ta hand om henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback