00:50

Farmorn varit här och målat på huset idag.
Morfarn målat på huset i söndags.
Mårten och Sandra målat på huset fredag, lördag, söndag och tisdag.
I måndags var alla sjuka utom jag. Jag var den som försökte passa upp.
GIck väl sådär.
Sjuka barn är inte den lätta sortens barn att passa.
Sjuka män är inte mycket enklare.

när vi ska rymmas här inne i vårat hus tycker jag att vårat hus är litet. När vi ska måla utanpå vårat hus är det JÄTTESTORT! vi måste ha väldigt mycket isolering...

Mötte förövrigt en spindel nånstans under nocken sent på lördagkväll/natt. Nu är spindeln död.

Nu är iallafall alla på bättringsvägen och Mårten ska kanske jobba imorgon och jag har logisitkbekymmer. Det är besvärligt att den här sjukgymnasten inte jobbar på natten, för hade hon gjort det hade jag ju kunnat lämna Mårten med barnen när jag skulle träna och inte behövt bry mig om att fixa med barnpassning och hämtningstider på dagis å sånt...

Var och impulstittade på en bil i måndags.
En Avensis...
Måste nog göra ett mer planerat tittande med tillhörande kalkylering vid tillfälle.
Snart.
Nya bilar = fina bilar.
Våra bilar = fula bilar.
Jag vill ha en fin bil.

Nu: sova.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du hittar någon fin bil som passar, tycker att även J ska skaffa en ny nu när han kör så mycket. Även om jag gillar Humlan så skulle det kännas säkrare med något större.

Vilket intressant sammanträffande att ni just pratat om en förlovning, Jocke var dock säker på att han inte sagt något så jag gissar att det var den kvinnliga intuitionen som gav dig insikten ;)

Postat av: Johanna Lindberg

Åhhh målar ni också huset? Det blir fint när det är klart. Erics släkt är otroligt arbetsamma. De målade nästan hela huset på en helg. Jag är inte lika arbetsam, var mest bara yr av allt jobb...

Visst är logistiken det svåraste? Har i alla fall upptäckt att allt löser sig på ett eller annat sätt även om jag inte planerar logistiken i förväg.

Ha det så bra och hoppas vi träffas nått i sommar. Om du är inne i stan nån dag kan du väl titta in på Spets och Ting, ska jobba där hela sommaren...

2010-06-22 @ 13:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback