nytt jobb?

Har sökt tre tjänster idag. En på moröns, en på moröbacke och en på alhem. Får se vilken sorts tur man har...

Var förbi och hälsade på gamla jobbet idag (och lånade datorn) och jag bara längtar så otroligt mycket efter att få börja om å jobba! Att ha arbetskompisar och få vistas någon annanstans än hemma några timmar i veckan. Jag vill börja om å jobba NU!!!

Imorgon blir det en fara omkring och fixadag igen. Ska lämna Neelisen på dagis kl nio, träffa mamma på stan halv elva och lämna Noomi med henne. Träna. Se till att ha hämtat upp Noomi innan mamma ska träna. Fara ut på Coop bygg å köpa husgrejjer. Hmta Neela på dagis klockan två och sedan... fara hem kanske? Elller hälsa på nån... Eller göra nåt helt annat.

Imorgon ska jag iallafall inte frysa. Idag har jag frysit. Det har blåst sjukt kallt hela dan och jag har varit aldeles för lite klädd. Gör inte om det misstaget imorgon.

Nu ska jag gå i källarn och hämta lite bilmusik som jag ska spela i min volvo som numera r med stereo! Det ni!! Här har man rest i tystnad i två år, men så fyller man år och då kan man tillexempel få en bilstereo i present och det gör inte ont nånstans - särskilt när man inte behöver lyfta ett finger för att sätta in den. Ha.

Om det förresten är någon som har en sonyericsson-laddare över så kan jag gärna adoptera den till gratis penning. Min är putsväck, och vi har en annan men den vill inte ladda telefonen - den vill bara luras och se ut som en laddare men är bevisligen paj för inget häder när man stoppar den i väggen. Trist. Så nu är jag tämligen omobil. Och säkerligen sen till dagis imorgon också. (väckare =mobilen. Mobilen = död.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback