lilla förrådet

jag har alltid levt under föreställningen att vi hade ett litet förråd. För en vecka sedan skulle jag skotta av taket på sagda föörråd och har nu omvärderat min syn på förrådsstorleken till något mer i stil med: Vi har ett ganska stort förråd - iallafall har vi ett stort förrådstak när det kommer till att flytta en hög med snö från tak till mark. JÄTTELÄMMEN i armarna var jag när detta dåd var utfört och klart...

...och JÄTTELÄMMEN  i benen har jag varit igår och idag, för i helgen har jag kört skoter för första gången på kanske 13 år... Men det är verkligen så fruktansvärt roligt så jag nästan skulle kuinna ta ett sms-lån bara för att få ha en egen... men bara nästan.

Nä , här bloggas det på lånad tid så hej och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback