lillan som blev stor

Noomi behöver nya kläder.

Så jag garderobsshoppade lite. Det är faktiskt jättekul att ta fram Neelas gamla kläder och vara lite nostalgisk en stund. Inser att Neela hade väldigt många klänningar som hon aldrig hann ha och det är troligt att Noomi inte heller kommer att hinna ha alla så jag tror att jag får donera nån till Wilma ifall hon vill ha.

Annars är allt bra här, men vi har händerna fulla av vardag, men på ett bra sätt. Ikväll kommer några gamla vänner på besök och det serjag verkligen fram emot, dock hinner jag inte baka, så det får ICA göra  - och det gör dom ju så gärna - bara man ger dom pengar... Nu blev Noomi less och Neela vill bli hämtad på dagis och hunden vill ut å kissa...

Kommentarer
Postat av: matina

känner igen mig, har oxå gått igenom bells "småkläder" för att se om det finns något som vi kan använda igen o som tur är så finns det ju. o så tänker jag tillbaka på när bell hade det på sig. har även märka att hon tycker om när man berättar vad hon har haft o när.

jaja, tänkte även på att jag skulle berätta för er att nu finns inte det mer snö här!!! jippi!!! o att vi har en o annan snödroppe i trädgården, o det e mkt härligt. ha det gott så ses vi snart. kramar från våren...

2010-03-31 @ 22:30:43
Postat av: Kicki

Hund? :)

Postat av: matina

precis, HUND????

2010-04-03 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback