pank :(

Har varit aktiv idag! Det är roligt när det händer grejjer i mitt liv och idag har det hänt flera saker.

När jag fylde tretti fick jag presentkort på Aqua Spa av Mårten. Idag (nästan ett år senare) har jag löst in det och avnjutit 55 minuters spamassage - ni hör ju bara på ordet hur fantastiskt trevliga 55 minuter det var! Jiha och jätteskönt - och -jag fick ligga på rygg - jag som vanligtvis ligger på sidan och försöker ta lite plats samtidigt som jag balanserar Noomi på min högra arm längst ut på sängkanten medan Neela sparkar mej i ryggen... ja , så lite massage var inte fel.

Sen skulle jag tvär (jag vet, redan här är det upplagt för katastrof) kolla på ett par skor som jag önskat mej i present av mamma. Min vana trogen vägrar jag av princip betala parkeringsavgift (utom på brinken där bilen blir varm medan den väntar) och vanligtvis brukar det gå bra, men just idag bestämde sig parkeringsvakterna för att arbeta lite extra hårt och jag blev bötad. Morr och morr och morr. Köpte arggodisar för att inte köra över någon i ren ilska på vägen hem (vilket denna någon knappast hade märkt då jag på denna färd använde mej av mammas lilla micra som knapps märks för den är så liten). Hur som helst. Onödig utgift.

Sedan bleve det kväll och jag och Noomi forade till frostkåge och kollade in Me&I:s vårkläder och ... nu är klädkontot för våren: TÖMT!
Kurbits hette serien som åt upp mina pengar. Noomi och Neela fick varsin klänning med tillhörande strumpbyxor och jag fick klänning, tights och omlottkofta. Inte det minsta billigt med snorsnyggt hoppas vi - och lite roligt att vi kan vara nästan lika alla tre. Klänningarna hade nämligne samma mönster men olika utseende alla tre.

Så nu är jag hemma och det är kväll och barnen sover lite och jag tänker räcersova för snart vaknar Neela och kräks för första gången denna natt (hon har hållit på med det till och från i typ 6 veckor så jag känner mej som en rutinerad kräktorkare nuförtiden..) Hon har dessutom hosta och feber och sjuka mängder snor - stackars liten... Inge dagis för henne imorrn med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback