Meh!

Mitt jobb!?
försvann...

Idag ringer min chef å säger att den mannen som jag jobbar för har för avsikt att börja jobba heltid... HELTID! Det innebär att jag kommer att jobba nolltid...  Noll jobbtid = Noll pengar = Lessen Sandra.  Bestämt mej för att ta mej an problemet på följande vis:

Fredag kväll, Lördag och söndag; Stick huvet i sanden och låtsas att jag inte hörde.

Måndag:
1. Prata med chefen för att se hur mitt schema från och med April kommer att se ut.
2. Söka nytt jobb.
3. Få nytt jobb.
4. Se till att göra klart dom sista poängen så att jag har ett rykande färskt och snyggt examensbevis att stoppa under näsan på min nästa chef!  

Bra plan.


Men som sagt. Än så länge är det bara fredag och vi ska ut å äta. Hoppas maten är god.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Dumma han! Men du är ju duktig på att inte vara arbetslös...så du ska se att det ordnar sig! Se det som ett sätt att komma ifrån ett ställe som du ju inte trivs tokbäst på :) Always look on the bright side of life... :)

2007-04-14 @ 22:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback