Bodankul!

Har varit och ätit julmat. I Bodan hos Therese. Helt sjukt roligt! Vi lekte klappleken och vi alla fyra "vuxna" människor skrattade och skrek så vi kiknade... Helt vansinnigt roligt! Tänk vad lite julklappar kan göra med flickor i 25 -30-årsåldern...

Thereses katt Selma har fått bäbisar. Tre små kissemissar som var så söta att man lätt kunnat äta upp dom! Hur ska jag klara att inte ta hem en av som sen när dom blir stora? Det kommer att bli jättesvårt!

Har även hunnit med ett barnmorskebesök idag. Det gick bra, alla överlevde och bäbisen är fortfarande kvar i magen, lilla hjärtat pickar på och den sparkas och har sig.

Jag är så trött att jag ser i kors så jag tror att sängen är det bästa stället för mej nu...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är faktist bara 24 :-) hahaha!

2007-12-06 @ 23:54:34
Postat av: Jenny

Herreguud vad jag längtar efter Er!!! JA, lika mycket efter dig som bebisen :-D Grattis än en gång!

2007-12-09 @ 21:20:30
Postat av: ulrika vestin

hörde att ni fått en liten flicka =)
ville bara önska er ett STORT grattis!
ulrika

2007-12-09 @ 22:57:22
Postat av: emma

Läser ju att ni har fått eran lilla skatt! Vad kul, och en flicka precis som jag trodde :-) GRATTIS GRATTIS! Hoppas man får komma och kika på henne snart! :-)

Postat av: Tess

Grattis till er lilla flicka! :D

2007-12-10 @ 12:10:50
Postat av: Jenny

Kan ju meddela att jag fick spendera 2 timmar med den lilla underbara flickan igår. Hon var såå fin!!!! :-D

2007-12-11 @ 13:07:40
Postat av: ulrika vestin

nån som vet när hon kom till världen?

2007-12-11 @ 16:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback