BB kläder

Idag har bäbisen fått en ny outfit, som jag har bestämt att den ska ha med sig till BB.  Bäbisens pappa gillar grönt och jag gillar lejon...

image34


och om det är kallt - vilket det förmodligen är - så kan bäbisen ha sin coola lejonhuvjacka!

image36

Fina va!

Ikväll har Mårten skruvat ihop spjälsängen och min plan var att jag skulle bädda och fixa lite i den ikväll / natt, men nu står det en stor och ful kartong i sängen och jag vet inte riktigt hur jag ska få den att flytta på sig... Den hamnade nämligen där på sin väg ner i källaren, men just när den blev upplyft från marken fick mårten tokont i ...axeln... nacken... ja, vars det nu var - så han dumpade kartongen i sängen... Och nu står den där... Och är ivägen! Funderar på att flytta på den själv, men risk för att bäbisen bestämmer sig för att bli ett novemberbarn istället för ett decemberbarn... Kan ju inte va så farligt... att fylla år i november alltså. Nä. Kartong flytta dej! Nu ska här boas med mardass och andra IKEA-inköp (typ skitgulligt bäddset i grönt med flodhästar).
Slut för idag, Tack för idag, Hej då! 

Kommentarer
Postat av: emma

vad gulligt! :-) Vad tror ni att det blir för nåt då? Pojke eller flicka? Jag gissar på pojke. Vad kul att din mamma tyckte att vi hade fint och att vi var trevliga. Hon var också väldigt trevlig måste jag säga! Visst är det mysigt att börja boa lite åt bebisen ;-) Själv satte jag ihop och bäddade spjälsängen 4 månader innan han föddes! BB-väskan packades typ 2 månader innan hehe Man längtar ju som tusan! Vilket datum var du beräknad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback